Splasher is a 2D platformer with unique arcade style action gameplay, set in a crazy cartoon universe.
Stand up to Le Docteur – the paint factory's evil boss – and save the Splashers. Your prodigious paint cannon grants you colourful superpowers. Put your skills to the test and face whatever the factory throws your way.
Brave the traps and beat the gigantic factory's security devices. Find the best path and get the best time in order to perfect the level.