Spot The Difference
From the original creators of the world famous Spot The Difference amusement machine game, we bring you Spot The Difference for Nintendo Switch, a two-player version you can now play head-to-head against anyone, anytime.
This special edition of Spot The Difference has the same exciting gameplay as the original amusement machine game and – just like the amusement machine – it will take sharp eyes and quick wits to uncover all the differences before your opponent, or when playing against the clock in single-player mode.