Spy Guy: Detective Games Bundle (3 in 1)
Spy Guy is an inquisitive detective who loves looking for clues, hidden objects and traveling the world. Explore 3 amazing games in the Spy Guy series, where you'll be able to look for hidden objects, race against elapsed time, solve puzzles and search for easter eggs related to the theme of a particular location.
Spy Guy is a game for everyone- play alone, with your crew, parents or two! Laugh, play and train your brain! Three parts of the game will provide you with more than 840 levels, over 2000 hidden objects and much, much more.