Sticky Monsters
Join the monsters of the same color together on a simple 4x4 grid. To move a monster just slide your finger to desired direction. The colored monsters can move up, down, left or right. When two monsters of the same color touch each other, they will join together. The joined monsters now move toghether as a group. The puzzle is solved when all the monsters of each color are joined together. But watch out, if you slide the monsters too fast, you may get stuck on the board. There is a also a short turorial when opening the game for the first time, which will explain how to play the game.