Stylist Girl
Create tons of incredible fashion design looks for your clients and find them the perfect outfits for their big events!
Welcome to Hollywood, the fabulous land of VIPs! Here, fashion rules, and all the amazing celebrities and fabulous models need to look their best to maintain their star status. That's where you come in - you're the stylist to the stars! Everyone's talking about the incredible looks you created at the latest red carpet event!