Use the Left Stick for traditional controls or the more energetic motion controls that simulate throwing a ball.
In addition to the single player Mission and Time Attack modes, there's also a two-player competitive mode! Go head-to-head with a friend to see who can throw the most balls into the cup and use special items to get an advantage over your opponent!