Superola and The Lost Burgers is an epic, retro-style platforming adventure, in which you’ll have to guide a burger loving llama in its quest to defeat the Hotdog Aliens and recover the stolen hamburgers...before they get cold!
Explore 10 worlds with over 70 super challenging stages, follow the storyline, unlock all the map’s secrets, fight memorable boss battles, clear the bonus rounds and play against a friend!