■ What are Denpa Men?
"THE NEW DENPA MEN" is a free-to-play, consumer-operated RPG in which you catch the mysterious creatures "Denpa Men" that fly around you, make them your companions, and go on an adventure.
Denpa Men are mysterious creatures born from the radio waves that fly around you.
Each radio wave carries different information, so each Denpa Men is unique (one of a kind).
You can't find them with the naked eye, but you can find and catch them using THE NEW DENPA MEN.
THE NEW DENPA MEN is an RPG in which you make them your companions and go on an adventure.
Each Denpa Men has its own characteristics, and each stage you adventure on has its own characteristics, so we recommend that you form a party that suits the stage.
In addition to the main stage that you can enjoy at any time, there are also event stages that are open for a limited time and extra stages that open when certain conditions are met.
In addition to RPG elements such as adventure and character development, there is also a wide range of content, including decoration elements for your own island and the island, fishing, battles with other players' parties, "Together Catch" with up to four players playing nearby, and "Voucher Collection" to collect "Vouchers" dropped by monsters at the end of battle.