The Bunker
As the last remaining survivor in a nuclear bunker, John’s daily routine is the one thing that keeps him sane. But when an alarm goes off, his mind starts to self-destruct. Venture into long forgotten areas, recover repressed childhood memories and unlock the dark secrets of The Bunker.