The Flame in the Flood: Complete Edition
The Flame in the Flood: Complete Edition is a wilderness survival game in which a girl and her dog travel on foot and by raft down a procedurally-generated river.
Scrounge for resources, craft tools, remedy afflictions, evade the vicious wildlife and, most importantly, stay healthy in a dangerous wilderness. This Complete Edition includes various gameplay enhancements and a Director’s Commentary mode.
The Flame in the Flood also features an original soundtrack by acclaimed alt-country rocker Chuck Ragan featuring The Camaraderie, The Fearless Kin and other special guests.