The Forgotten City - Cloud Version
Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
The Forgotten City is a mystery adventure game of exploration and deduction, and a re-imagining of the critically acclaimed mod that won a national Writers’ Guild award and racked up over 3 million downloads.
Combat is an option, but violence will only get you so far. Only by questioning an intertwined community of colourful characters, cleverly exploiting the time loop, and making difficult moral choices can you hope to solve this epic mystery. Here, your decisions matter. The fate of the city is in your hands.