The Maze Game: Runner and Escapist
The Maze Game: Runner and Escapist is an addictive game that updates a classic formula for players of this era. Slide and guide the dot through the maze but, beware! Time is running fast. You will have to be agile in solving the mazes, if you run out of time you won't make it to the last level. Get ready for hours of endless fun as you play this addictive game.