The Minesweeper: Crew Bomber Expedition
Minesweeper easily sharpens your mind and increases your thinking speed. At the same time, it is a fun and challenging logic puzzle.
The goal of the minesweeper game is to destroy the minefield without detonating any of the landmines. Use flags to mark the mines and tap the numbers to open safe squares. Plus, now you can enjoy an alternative style for the non-conformists.