Thymesia - Cloud Version
Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
Corvus is the kingdom’s final hope, the fate of Hermes resting in his feathered hands. The truth is buried deep in the memories Corvus left scattered throughout the punishing world, and only by collecting these lost memories can the kingdom be saved, but each time he dives back in, trying to piece together the truth, all he finds is more secrets.
Fight your way: Upgrade and modify Corvus’ basic movements and plague weapons, build your very own playstyle, and prepare for the challenges that await in your own unique way.
Unforgiving enemies: Corrupted by the plague, and mutated into monsters, enemies are twisted and incredibly hostile, challenging your ability at every turn.
Shattered memories: Piece together Corvus’ past as you dive back into his memories, trying to uncover the truth hidden in the past.