Tiny Barbarian DX
Steel yourself for a relentless display of might and muscle...of brawn and bravery...of magic and mayhem! Can you defeat your enemies, plunder all the booty and flex to impress the barbarienne of your dreams?
Inspired by heroic fantasy fiction, Tiny Barbarian DX combines engaging 2D platform action and combo-based hack and slash combat with retro-style pixel art, and a loincloth-stirring chiptune soundtrack.