Turbo Skiddy Racing
You race against up to 4 cars, AI-driven or local players, on 14 tracks; As an experienced racer, you will have to manage driving your car on bumpers and jumps, looping roads and even ice.
The game is built on the best vehicle physics engine available for real driving sensations and a very effective computer driven cars artificial intelligence system.
It features high definition 3D graphics, along with rock music and realistic sound fx as well as stunning visual effects.