Typoman
Typoman is a puzzle platformer which takes you on a journey to explore the Power of Words in the ever-lasting battle between good and evil.
You slip into the role of a character made of letters, struggling to make your way through a dark and hostile world. Despite your small stature you have a powerful gift – you can craft words which will have an effect on the environment!