The world-famous indie RPG UNDERTALE comes to Nintendo Switch!
Fall into the underworld and explore a hilarious and heartwarming world full of dangerous monsters. Date a skeleton, dance with a robot, cook with a fishwoman...or destroy everyone where they stand. The future is yours to determine!