Use Your Words
Grab a few friends and get ready to laugh. Use Your Words is the party game for funny people and their unfunny friends!
Use Your Words is a game that invites players to respond to a variety of minigames and prompts with the funniest answers they can think of! Players play using their phones and tablets as controllers*, making gameplay seamless and quick to pick up. Players who get stumped can use one of the hidden House Answers to lay a trap for their fellow players once it's time for everyone to vote for their favourite.
Whether you're a total novice or a world-famous comedian, prepare for hours of non-stop hilarity. Grab a few friends and get ready to laugh along with Use Your Words!
For 3-6 players (and way more spectators)! Use your smart phone as your controller!