In this ribbiting first-person climbing sim, each mountain is like a puzzle, and it’s your job to make your way to the top of every ridge to place radio towers for the froggy inhabitants of Valley Peaks. Overcome challenges such as crumbling rocks, perilous spikes, moving minecarts, and much more as you strive to complete your mission—all while escaping the hustle and bustle of the city!
Along the way, explore this gorgeous, wholesome mountain paradise while getting to know the amphibian folks who call Valley Peaks home. Join a climbing club and fill up stamp cards to snag some sweet upgrades such as a glider, while earning golden mushrooms to trade with as you strive to complete every mountain route. It’s time to climb!