Venture Kid is an action packed platformer that will keep surprising you with inventive level design, highly entertaining action challenges, responsive controls and a great variety of bosses.
The evil Dr. Teklov is about to build a secret weapon, disguised in his huge space fortress. Time is running out but our hero Andy stepped up to defeat him and fight his way through Teklov's minions. Join Andy and prepare yourself for a dangerous journey that demands great skill and determination. Will you succeed?