Where Are My Friends?
Game without words! The plot will be understandable to each one of you, since the story is told without using a single word.
Unique visual style of each level! Colourful graphics created using different tools – from hand-drawing to CG flat design.
Atmospheric soundtrack! Original music which builds up enjoyment received from playing the game.