ZOMB
ZOMB is a first-person shooter game where the player must survive and save the World from Zombies. ZOMB is single player campaign game that will test your combat skills to the limit.
ZOMB is an easy to play, fast action game based on the gameplay of the first-person shooter games of the late 1990s, that will make you want to play again and again!