Follow us on exciting adventures in the DreamHouse where anything is possible!
Join Barbie for a bunch of fun activities: baking, cooking, dancing, makeovers, home design, fashion, gardening or epic pool parties! Dress her and her friends up in fashion-forward looks to get picture ready!
Are you into home design makeovers? Help me design every room with wonderful wallpapers and dazzling decorations. Make it your own Dreamhouse!
Meet my best friends: Barbie "Brooklyn" Roberts, Renee, a sports fanatic; Daisy, a talented DJ; Teresa, a science-lover; Nikki, an aspiring fashion designer and the one-and-only Ken. Plus, my family including my fun-loving sisters: Skipper, Stacie and Chelsea! Even my parents, Mr. and Mrs. Roberts are joining in on the adventure!
Why don’t you join me in my awesome kitchen? There are so many delicious recipes to cook! Get baking with Skipper and post your tasty recipes on BarbieGram for everyone to see! Mmm… Are those cupcakes I smell?!
Get ready for a makeover! There’s a hair salon in the DreamHouse and you can design tons of different hairstyles! Have a girls makeover day with Teresa and check out all the cool accessories you can add to your new look!