Cat Quest
Leap into a grand adventure in purrsuit of the evil Drakoth and your catnapped sister! Explore Felingard's huge overworld map, risk life and limb delving into dungeons for epic loot, and lend a paw to a furry cast of characters in a flurry of side quests.
Combat in Cat Quest takes place entirely in real-time, allowing you to get close to enemies with a slash of your blade, dodge roll to avoid a counter-attack, and then finish them off with powerful magic! Wield the ancient spells of Lightnyan, Flamepurr, and Healpaw to vanquish your foes! (Fur real!)
The world of Felingard is littered with interesting places and people! Discover a possessed town whose residents lust for obscene amounts of meat, assist the mages Mewlin and Meowgan in their search to break a magic seal, and locate someone's missing delivery of House of Parchments and The Pouncing Dead.
Exploration is one of the main scratching posts of Cat Quest, and with locations such as Bermewda's Triangle, the Furbidden Fields, and Pawt City to explore, it's time to get pawing!