DC's Justice League: Cosmic Chaos
DC’s Justice League: Cosmic Chaos gives you an all-new adventure where the Justice League go head-to-head with Mr. Mxyzptlk, a powerful prankster from the 5th Dimension. Have the freedom to play your way in action-packed missions, gruelling fights and daring challenges! Suit up as Batman, Wonder Woman and Superman and team up with other Super Heroes to take on some of the most powerful Super-Villains in the DC universe.
Collect and upgrade - with custom outfits and the Artifacts of Justice, 30 powerful attack and defense items including Green Arrow’s Bow and Raven’s Cloak.