Darkest Dungeon II
Darkest Dungeon II is a roguelike road trip of the damned. Form a party, equip your stagecoach, and set off across the decaying landscape on a last gasp quest to avert the apocalypse. The greatest dangers you face, however, may come from within...
Each expedition lasts from 30 minutes to several hours. Even an untimely end will arm you with resources that can be spent to improve your next journey.
As travels progress, heroes bond with each other or grate on each others’ nerves, leading to desperately needed combat synergies or journey-ending dysfunction. Manage their stress and interaction to keep the team together until the bitter end.