Be the Next Superstar!
Create your very own Rising Star and start your career in L.O.L.Ville! Begin by meeting your fellow stars and continue by playing through a variety of productions in the form of games and quests on your journey to reach the heights of stardom! Get that trophy, BB!
The L.O.L.Ville studio grounds are filled with set locations for many different movie activities. Ranging from memorizing the script for your next show, grabbing some popcorn from the theatre, running away from ghosts within a spooky mansion, driving on a desert adventure, to setting up your very own film set.
Live in a loft and decorate it however you want! Glam up with the latest fashion and accessorize to the trends. Use the Glitter Tokens you have earned to show how much of a star you have become.