Start your adventure today
Many heroes, many stories, many lives to live! Discover a series of interwoven tales stretching throughout time, remastered in stunning HD-2D, with LIVE A LIVE on Nintendo Switch.
LIVE A LIVE features multiple characters to play as, with each chapter set in its own time period offering unique gameplay mechanics and locations. Who knows what awaits when all eight tales have been told?
Tailor your adventure in LIVE A LIVE by deciding which order to tackle the game’s stories in. Play through each to completion one after the other, or mix things up further by jumping between them. The choice is yours!
Originally only released in Japan for the Super Famicom, LIVE A LIVE on Nintendo Switch brings the game to the west for the first time, resurrected with the same stunning HD-2D graphics used in TRIANGLE STRATEGY and OCTOPATH TRAVELER.
Produced by Takashi Tokita (Chrono Trigger, FINAL FANTASY IV), and featuring music remastered under the supervision of Yoko Shimomura (FINAL FANTASY XV, the Kingdom Hearts series), the game is playable in English, French, German, Spanish and Italian with English and Japanese voice acting throughout.