My Little Pony: A Zephyr Heights Mystery
Take the magic of friendship to new heights in a mystery adventure for one or two ponies.
Playing as Sunny, Hitch, Izzy, Pipp, Zipp, or Misty, use your special abilities to stop the unstable magic that’s sending Zephyr Heights out of control! And have tons of fun with hilarious minigames and countless pony customizations.