ENHANCED GAMEPLAY
Stack wins, raise banners, and make history in NBA 2K25. Experience enhanced gameplay and command every court with ultimate control over how you play. Compete your way in MyCAREER, MyTEAM, MyLEAGUE, and Play Now with your favorite NBA and WNBA teams. Express your personality with an extensive array of customization options and explore an all-new Neighborhood, where opportunity awaits behind every door.
Feel like an NBA pro with enhanced gameplay and elevated authenticity. Experience your favorite NBA players’ signature moves and fine-tune your skills to deliver career-defining plays in dramatic fashion. Watch them come to life with breathtaking visuals, genuine moves, and immersive game modes.
Welcome to the Neighborhood, an all-new concrete jungle where hooping and winning is all that counts. Usher in the greatest dynasty the league has ever seen in MyCAREER as you rise to greatness. Complete quests, earn rewards and eclipse your Rivals in new and returning game modes as you etch your name among the greats.
Competition thrives in MyTEAM. Challenge rival lineups with your all-time MyTEAM roster, and clash with other elite players in the weekly King of the Court. Go head-to-head and showcase why you deserve to be crowned the best of the best in this exclusive event. Collect new cards, master the fundamentals, and earn great rewards. The goal is winning, but where will you start?
Play Now and MyLEAGUE are available offline. All other game modes and features require Internet connection and may require online account registration (varies 13+).