Nights of Azure 2: Bride of the New Moon
When three friends – deceived and separated by the tricks of darkness – find each other again, their bond shall become the light that will clear away the shadows and guide them towards the truth.
Beautiful women, Servans, battles and a growth system – all these elements return in an evolved form in the second instalment of the gothic fairy tale action RPG series Nights of Azure.