Download and compete in the high-octane hybrid of arcade-style soccer and vehicular mayhem! Unlock items in Rocket Pass, climb the Competitive Ranks, compete in Competitive Tournaments, complete Challenges, enjoy cross-platform progression and more! The field is waiting. Take your shot!