Scribblenauts: Showdown
It’s Scribblenauts, party-style! Use your imagination and go head-to-head in the ultimate multiplayer showdown! Enjoy a party-style Scribblenauts experience, conjuring from over 35,000 objects from the vast Scribblenauts dictionary to outsmart your opponent in over 25 minigames!