The biggest Mario Party yet!
Join a jam-packed celebration in Super Mario Party Jamboree for Nintendo Switch! Grab family and friends and get moving and grooving on seven new and returning boards. Battle it out in more minigames than ever before, and slice, dice, and assemble in new motion-based game modes!
Once each player has had their turn, it’s time for a minigame! The better you do, the more coins you’ll get.
Collect 20 coins and exchange them for a Star! Whoever gets the most stars wins the game and earns the title of Super Star!
Play with Party Rules when you want a more light-hearted Mario Party experience. Flip to Pro Rules when you want to minimise the role of luck to focus on skill.
Set some party parameters to have fun your way! Configure the difficulty of CPU players, toggle the number of Stars each player starts with, enable or disable Motion Minigames, and more.
Characters from all over the Mushroom Kingdom – more than in any previous Mario Party – are ready to jamboree! Play as the mischievous Boo, the friendly Yoshi, newcomers Pauline or Ninji, as Mario himself and many more!
Characters will also appear on boards from time to time as Jamboree Buddies! Once a player reaches them, a showdown minigame will begin. The player who got to the Jamboree Buddy first will have a slight advantage, but whoever wins the minigame gets them as an ally.
Jet off to Minigame Bay and dive into over 110 minigames! Play your favourites in Free Play, form squads and battle it out in 2 vs 2 Tag Matches, test your skills with Daily Challenges or go head-to-head versus players from around the world in the online Survival Mode!
In the mood for some movement? Then check out these three new motion-based game modes!