Super Putty Squad
Jump, bounce, squidge and stretch your way to victory as you help Putty save his kidnapped friends in this classic gaming platformer with over 100 levels.
Super Putty Squad is a no-holds-barred retro gaming experience brought to life for the modern gamer, combined with an all-new tutorial mode for supreme playability. Tutorial mode guides you through the opening stages, offering hints and tips on how and when to utilise Putty’s arsenal of moves and equipment.
Our hero, Putty, can inflate, morph, stretch, punch, jump and absorb, taking on ferocious enemies on his mission to rescue the imprisoned putties. Super Putty Squad features lovingly created levels that will test your timing, skill and imagination in an incredibly addictive platform adventure.
Collect and unlock extra trophies as you power up and explore cunningly hidden new levels, plus a unique Sticker Book feature that allows the player to track progress.
The unlikeliest of heroes, Putty has unique powers that make gameplay incredibly addictive, yet accessible for the casual gamer. With special objects to find and use, Super Putty Squad will keep you hooked for hours and hours of gameplay fun.