Tales from Toyotoki: Arrival of the Witch
While avoiding pit vipers and angry senior committee members, he comes across a witch in a very similar situation.
The two set out to survive, and hopefully thrive, on Toyotoki, the uncompromising island secluded from the modern world that is steeped in ancient traditions and shrouded in mystery.
With some hard work and a sprinkle of magic, can the unlikely group of friends unravel the mystery of Toyotoki Island, while also finding success in their journey of self-discovery?