Tales of the Tiny Planet
Tales of the Tiny Planet tells the story of a Planet searching through the galaxies for his lost friends.
You have the ability to manipulate the world elements to guide him safely through the galaxies in this physics puzzle adventure. Will the missing planet be behind the next portal? Find out, beat the high score or compete with your friends in this new physics puzzle game!
Each world brings new elements, mechanics and surprises. Find out how you can bring all the planet-friends back together!