This Is the Police
This Is the Police is a strategy/adventure game set in a city spiralling the drain. Taking the role of gritty Police Chief Jack Boyd, you'll dive into a deep story of crime and intrigue. Will Jack reach his retirement with a nice stack of bills, or will he end up broken...or worse?