Get into gear with Sonic the Hedgehog! Originally released for the Game Gear, play as Sonic as he speeds through zones and frees animals from their mechanical prisons with his devastating spin attacks! Blaze through six super challenging zones and defeat all of Dr. Eggman’s (AKA Dr. Robotnik) machines in order to put an end to his evil schemes!