Vampire: Master of Darkness
The shadow of Dracula has spread over Victorian England. Make your way through strange and forbidding streets and cavernous warehouses while fighting his army of monsters. Find Dracula, the Master of Darkness, and rescue England from his terrifying grasp.
Defeat terrifying monsters across five rounds in order to put an end to Dracula.