Super Mario Run
In Super Mario Run, Mario runs forward on his own, but relies on the touch of a single finger to jump over obstacles, avoid pesky enemies and capture the flag pole to complete levels.
Super Mario Run has a mode in which the player collects coins and heads for the goal, and a mode in which the player competes against the acrobatic moves of other people who have completed the same course. In addition, there is a mode in which you create your own Mushroom Kingdom based upon these play results.
Super Mario Run can be downloaded from the App Store and Google Play store at no cost, and players can try elements of the game’s three modes for free. Once the game has been downloaded, a one-time payment will grant unlimited access to each of the three modes in this release.