The Mad Gear gang has been defeated, but a new group known as Skull Cross has risen from the ashes, sparking a fresh crimewave in Metro City.
Mayor Mike Haggar and Guy prepare to take them on with Cody's old friend, Lucia. Joining them is Dean, a mystery man with a grudge. Together they vow to bring Skull Cross down!