But watch out for unexpected events like plagues, floods or swarms of locusts!
Build armies and move your troops across the map, before plunging into the fray. To be a successful ruler you will need not only great warriors but also farmers and scientists, growing crops to keep your people well-fed and developing new weapons to aid you in battle.