Uncharted Waters: New Horizons
Uncharted Waters: New Horizons is an action-strategy game set in the Age of Exploration, the golden era of European global exploration in the 16th Century.
Set sail as an ambitious young hero or heroine, choosing from six different characters with unique backgrounds and motivations. Seek adventure as an explorer, amass a fortune as a trader, or become a fearsome pirate.