A pinball game that features realistic pinball action and biomechanical graphics. Complete with a function to nudge the machine, this game feels like you’re playing on the real thing!
Extra balls and bonus points are your keys to getting high scores! Pull off all kinds of tricks while enjoying intense pinball action!