This upgraded edition to the famous Lode Runner series includes a five player* versus mode.
A large amount of gold has been stolen from the Time Machine Research Centre, and the group responsible has used a time machine to escape and hide the gold throughout time. The Centre has sent an elite team of Runners out to retrieve the stolen gold.
In addition to the familiar PUZZLE mode, the game features a BATTLE mode, where up to five players can compete, and an EDIT mode where you can create your own original stages. You can enjoy BATTLE mode in a number of different ways – be the last one standing to win in SURVIVAL and grab items from enemies, and flee to win in ESCAPE. With four players, you can separate into two teams to do battle in TAG MATCH.