Bomberman ’93
Bomberman '93, the exciting, powered-up version that followed the original Bomberman! With six rounds, each containing eight stages, the single-player Normal Mode provides all the fun you can handle in its 48 different stages! Blast all your enemies and find the hidden exit within the time limit to progress to the next stage.
The kick function appears for the first time in this version of Bomberman, and you can really start using cunning tactics in your gameplay! Make the most of the traps and the new items to clock the game with a perfect record! Up to five players* can play in the Battle Game, and all the new tricks and devices (like the conveyor belt) are sure to guarantee a heated battle!