In this Bomberman-themed falling block puzzle game, Bomberman blocks fall from the top of the playing field in groups of three and it's your job to clear them away by forming horizontal, vertical or diagonal rows of at least three blocks of the same colour.
The game offers three modes: a single-player story mode with 16 levels, a multiplayer mode for up to five players*, and a special training mode allowing you to perfect the art of chain reactions. So why not brush up on your detonation skills and immerse yourself in the intense and wacky world of Bomberman?