An old-school side-scrolling action game! Gameplay is simple – just defeat your enemies as you progress through each stage! You receive damage when you get hit by an enemy or when you touch something hazardous. Try to keep Bonk from losing any life! Chow down on meat you find along the way to power-up Bonk by two levels! Headbutt the ground after Bonk has transformed to unleash a powerful explosion! The earth will tremble and your enemies will be stunned! That's Bonk power – the power of his mighty rock-hard head! The game is loaded with bonus games, hidden stages, and, just like in any great action game, big boss battles!